Thursday, September 03, 2009

malam ini

uihhh..hujan lagi.. ni kali keberapa la ni asek hujan since ramadhan.
hujan rahmat agaknye.. its late n im still not sleeping.
nk kate jetlag macam dah lame je..
rase2 ni first post bahasa melayu kot..
lupe dah lama sgt blogging. malas nk check balik.
tadi layan cerita "Ada Apa Dengan Cinta"
guwe suka bangat dgn puisinya..puisi Rangga

Kulari ke hutan kemudian menyanyiku,
Kulari ke pantai kemudian teriakku,

Sepi, sepi dan sendiri aku benci..

Aku ingin bingar,
Aku mau di pasar..

Bosan aku dengan penat,
dan enyah saja kau pekat..

Seperti berjelaga jika kusendiri..

Pecahkan saja gelasnya biar ramai,
Biar mengaduh sampai gaduh,

Ah.. ada malaikat menyulam
jaring laba laba belang
di tembok keraton putih..

Kenapa tak goyangkan saja loncengnya,
biar terdera..

Atau aku harus lari ke hutan,
belok ke pantaiā€¦

deep kan? aku pon tak paham sgt.
tgk criter dia leh kate 70% je paham.wahaha..
reason why im watching the movie again..
sbb tetiba terasa diri ini ingin bersama..dengannya..

bosan aku dengan penat.

Labels:

eff the besh at 10:45 PM

2comments

2 Comments

at 6:25 AM Blogger Unknown said...

yerp.. the puisi was deep. sunyi sepi dunia ini bile membacenyer. hehehe

 
at 9:06 AM Blogger eff the besh said...

hehehe..guess we have the same feelings then. ;)

 

Post a Comment